Erbil (Rûdaw) - Erbil Trafik Müdürlüğü, son 6 günde meydana gelen 15 trafik kazasında 5 kişinin hayatını kaybettiğini, 29 kişinin de yaralandığını açıkladı.
Erbil Trafik Polisi Müdürlüğü Sözcüsü Fazıl Hacı, bugün düzenlediği basın toplantısında, “Erbil’e ilk kez bu kadar çok turist geldi” dedi.
Fazıl Hacı, “Çok sayıda turistin gelmesiyle biz de devriye güçlerimizi arttırdık. Kentimizin hiçbir yerinde halkımızı veya turistleri rahatsız edecek olaylar yaşanmadı” ifadesini kullandı.
Hacı, “Ayın 1’inden bugüne kadar 15 trafik kazası yaşandı. Söz konusu kazalarda 5 kişi yaşamını yitirdi, 29 kişi de yaralandı” bilgisini paylaştı.
Söz konusu kazalardan 7’sinin şehir içi, 8’inin ise il sınırında meydana geldiği belirtildi.
Erbil Polis Müdürlüğü Sözcüsü Hogir Aziz ise, bayramda biri kadın 2 kişinin öldürüldüğünü söyledi.
Hogir Aziz, “Bayramda özellikle turistlerin yoğun olarak ziyaret ettiği bölgelerde güvenliği arttırdık. Bayramın 4’ncü gününde 90 binden fazla turist şehrimizi ziyaret etti” dedi.



